10.10.08
Hands Held High Unofficial Video

Pod tym adresem możecie oglądać video do utworu ''Hands Held High'' zrobione przez jedną z fanek LP. Sam Mike napisał o tym na swoim blogu. Nic dziwnego, teledysk to kawał dobrej roboty.

10.09.08
WID w GH4

Po tym adresem możecie zobaczyć jak prezentuje się na żywo gra Guitar Hero 4 z "What I've Done" na pokładzie. Co prawda tylko kawałek, a "wokalista" wyje, ale zobaczyć warto.

08.09.08
LPU nadal drożeje

Z przykrością muszę poinformować wszystkich zainteresowanych, że dolar nieprzerwanie pnie się w górę i jego kurs spowodował kolejne podwyżki kont LPU. Na LPU.pl ceny kształtują się teraz tak: 40, 90 i 115 zł.

 
 
     
Linki - sklep ROCKMETALSHOP.PL koszulki bluzy glany trampki rock metal punk emo gothic



Lonely Dreams - Nana Darkman Fanclub
 

Bennigton nie zmienia zespołu

17.06.2008 19:50 - napisał corell
Interia.pl pisze: (...) W amerykańskich mediach pojawiły się pogłoski o tym, że Bennington miałby zająć miejsce wokalisty w hardrockowej supergrupie Velvet Revolver. Zespół od kilku miesięcy pozostaje bez frontmana po tym, jak grupę w atmosferze skandalu opuścił Scott Weiland.

Chester zdecydowanie zaprzeczył doniesieniom przekonując, że nie ma zamiaru opuszczać Linkin Park:
"Goście z Velvet Revolver to moi kumple i kilka razy grałem z nimi. Zresztą Scott to też mój dobry kolega" - powiedział magazynowi " Kerrang".

"Wydaje mi się, że ta pogłoska powstała wtedy, gdy Slash [gitarzysta Velvet Revolver] poprosił mnie o zaśpiewanie na ich koncercie. Stało się to tuż po odejściu Scotta. Z perspektywy czasu ten występ nie był dla mnie dobry. Ludzie pewnie pomyśleli, że jestem nowym wokalistą Velvet Revolver".

Chester Bennington podkreśla jednak, że pozycja wokalisty w Velvet Revolver to łakomy kąsek:
"Gdybym nie był w Linkin Park i nie znał Scotta, wtedy od razu bym się zgodził. Dlaczego nie? Ich muzyka jest świetna" - powiedział wokalista.

thx to DarkMikun & CaZaN


I dobrze że zostaje w LP
Miziol, 17.06.2008 20:02
szkoda... wydaje mi sie ze lepiej pasowalby do velvetow
murat, 17.06.2008 20:06
muzyka velvet revolver jakoś bardziej chyba pasuje do Chaza.
j_lp, 17.06.2008 20:17
Pasuje czy nie, ma być w LP ! ;pp
I koniec .
Esia9, 17.06.2008 20:26
Esia9<< zgadzam się xD
aska_666, 17.06.2008 20:36
Chaz chyba bardziej pasowal by u Velvet'ow ale Linkin Park bez niego to nie Linkin Park.
Borys8, 17.06.2008 20:47
ja o tej gatce słyszałam już wczoraj...
A Chester ma być w LP i nie denerwować fanów xD-nie no żartuje ale jak dla mnie to Chester najbardziej pasuje do LP niż do jakichś innych zespołów.
pozdrawiam wszystkich :)
Sminoda, 17.06.2008 20:48
Nie no pierwsze komenty mnie zabiły,
nie ma bata żeby chester gdzieś indziej grał, po prostu nie !
eldamian, 17.06.2008 20:55
I bardzo dobrze, że zostaje! :D
MatiX24, 17.06.2008 20:56
Nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić...Nie byłoby Linkin Park,gdyby którykolwiek z chłopców odszedł z zespołu.
karina_lp, 17.06.2008 21:02
Chester i Velvety niczym ja i różowa sukienka.
[Meteora], 17.06.2008 21:06
chłopców? toć oni już trochę starzy są na chłopców... zresztą nieważne, czepiam się bo mam chore gardło i nie mogę na ludzi krzyczeć. Chester byłby niezły w velvetach, ale niech zostanie z linkin park;P
Kania, 17.06.2008 21:11
chłopców... :D jakoś ich zachowanie wskazuje że jeszcze nimi są :D i tacy LINKINI są najwspanialsi :)
Sminoda, 17.06.2008 21:14
hardrock to coś dla Chaza heh lepiej tam, niż ma śpiewać popowe piosenki w LP heh
Uxuś, 17.06.2008 21:18
dobra niech będzie mężczyzn :P,jak już tak się czepiacie.
karina_lp, 17.06.2008 21:30
jestescie takimi fanami LP jak z koziej dupy trąba !! .. banda pseudo fanów.... Chester pasuje tylko do LP i koniec a te teksty typu ze pasuje bardziej do Velvet schowajcie dla siebie
chesterlp, 17.06.2008 21:58
Chaz zostaje :) hurra! wiadomo. Julien K mu wystarczy. Chesterlp - spokojnie niech mówią co chcą. Mi też się czasem wydaję że jest tu więcej anty fanów... Ale każdy ma swoje zdanie...
Baśka. LP Crew, 17.06.2008 22:31
chesterlp >> lepiej być trąbką niż zaślepionym fanem. to, że pasuje, nie znaczy że ma przejść.
corell, 18.06.2008 06:49
chesterlp a ty jestes najbardziej slepym idiota jakiego widzialem, bo moim zdaniem Chester powinien po tej ostatniej plycie poszukać nowego zespołu, a jego płytę nagraną razem ze slashem i resztą wysłuchałbym 1000 razy chętniej niż kolejną płytę LP, o ile wyjdzie. 'banda pseudo fanów' żałosne, chyba banda realistów? W każdym bądź razie od dziś zaczynam wierzyć i modlę się aby Chester przeszedł to Velvetów.
Kade, 18.06.2008 06:50
Kade nic dodac nic ująć:) moze jak sie uda to bedzie VRzion :) Velvet Revo Go Link Park ZUO XD
freeman47, 18.06.2008 07:36
Czy będzie jakieś relacja i podsumowanie Brna?
Jax, 18.06.2008 07:49
Ale co jak co nawet nnie fanatycznemu fanu zalezy chyba na tym by sklad LP byl taki jaki jest (bo dobry jest?) a nie dobijac jeszcze i za przeproszeniem Sr**c na swoje
pozdrawiam ;)
Paplus, 18.06.2008 07:58
Nie, nie będzie VRzion bo dalej będzie LPzion.. LP dalej by istnialo . Sam Mike by śpiewał albo wzięliby kogoś, wydaje mi się że Jay Gordon nic nie robi aktualnie a pasowałby? No same plusy w tym widzę ;)
Kade, 18.06.2008 08:06
chesterlp >> ja Ciebie popieram. Masz całkowitą rację
Sorrow(LP), 18.06.2008 08:11
nie no to był joke :D a jay gordon czemu nie :)
freeman47, 18.06.2008 08:26
Wow;D podziękowania dla mnie;D no no corell dzięki to dla mnie zaszczyt;]
DarkMikun, 18.06.2008 08:37
matko, na szczęście Chester jest bardziej przywiązany do LP niż niektórzy z was i oby tak było nadal
jelon, 18.06.2008 08:44
A ja jestem bardziej przywiązany do wokalu Chestera niż niektórzy z Was, phi :P i uważam że w LP najzwyczajniej w świecie się marnuje.
Kade, 18.06.2008 08:52
Kade>> popieram. Chaz jest naprawde dobrym wokalistą i taka zmiana dobrze by mu zrobiła. Ale to, że LP bez Chaza to juz nie LP to też prawda...
Cad Zoon, 18.06.2008 10:17
no prosze jedak faceci potrafia byc wierni ;)
psycho90, 18.06.2008 11:41
Byłoby tak pięknie...
dreamland, 18.06.2008 11:57
taa.. Chester w Velvetach to zbyt piękna rzecz, aby była możliwa *_*
Kade, 18.06.2008 12:43
Linkin Park jest unikatowy, jedyny w swoim rodzaju. Nawet zmiana basisty byłaby już zmianą na gorsze, bo to by już nie był ten LP. Może niektórzy chętnie by chodzili na koncerty VR, ale ja na pewno nie. Nie ma takiego drugiego zespołu jak LP, a wokal chestera jest czymś nie na sprzedaż!
lolxd2, 18.06.2008 12:50
making of LOATR do obejrzenia na linkinpark.com lub sciagniecia u ruskich
draft, 18.06.2008 13:12
Chaz by nie opuscil LP- w wywiadzie udzielonym 10 czerwca w wilnie wyrazne powiedzial ze 'Our (LP) purpose is that our group would exist many many years. I feel that's just how it's gonna be!' a wiec jestem spokojna o to ze Chaz nie opusci LP ani ze nagle mu sie odmieni hehe ^^
daga280, 18.06.2008 13:12
moglby sobie pospiewac i tam ale LP przede wszystkim. po za tym ma jeszcze ten swoj drugi zespol(mysle ze tez fajny) wiec ile mozna:D .. jest dobrze jak jest
brak_weny, 18.06.2008 13:57
Kade, ale co ty gadasz "bo moim zdaniem Chester powinien po tej ostatniej plycie poszukać nowego zespołu," że jak? Przecież Chester jest też współwinny (że się tak wyrażę) brzmieniu ostatniej płyty.
w!0la, 18.06.2008 14:02
Kade jak Ci się już LP nie podoba to nie słuchaj.Ostatnia płyta może i nie jest najlepsza, ale tak bywa - nie każdy CD-ek jest idealny. nie są bogami. Jest kilka wpadek w ich karierze jak CC czy We Made It ale nie można mieć wszystkiego a bez Cześka była by już kompletna klapa.
Baśka. LP Crew, 18.06.2008 15:25
Ma ktoś może ten kawałek Velvet Revolver z Chesterem??
M152T4L, 18.06.2008 15:40
lolxd2 -> 'nawet zmiana basisty byłaby zmianą na gorsze' hahahaha xD

w!0la -> współwinny, a nie sam winny, więc mógłby o wiele lepiej zaśpiewać w VR. Dla mnie jego talent i profesjonalizm w LP cofie się w tył..

Baśka ~ -> Błedy są wybaczalne, jeżeli są zauważone. Chłopcy z LP jednak najwyraźniej mają zamiar dalej podążać ścieżką wyznaczoną przez MTM... i CC, co pokazuje We Made It. I gwarantuję że gdyby nowym wokalistą LP byłby Jay Gordon na przykład, ponarzekalibyście na początku a potem bylibyście wniebowzięci.
Kade, 18.06.2008 15:46
hehe zaloze sie zreszta ze znalezliby sie i tacy ktorzy gdy Chez przeszedlby do VR odrzuciliby muzyke VR tylko dlatego "bo gra tam ten z tego komercyjnego szitu LP" i "Velvet Revolver zaczyna grac dla kasy co udowodnilo przyjeciem Czesia" a swoja droga kiedy bedzie nowa plyta ja sie pytam Gunsow? to bardziej pytanie to chlopakow z VR...
Paplus, 18.06.2008 16:06
Na lprussia jest do ściągnięcia koncert LP w Rio. Polecam.. coś niesamowitego :)
Sorrow(LP), 18.06.2008 17:22
do esia9: czy my sie przypadkiem nie znamy??
chester1992, 18.06.2008 18:34
w newsie jest literówka "od razY bym się zgodził."
Simonek, 18.06.2008 18:40
a może ktoś podać link do koncertu w Rio?
Baśka. LP Crew, 18.06.2008 18:50
paplus -> może na początku by tak było ale jakby Chester pokazał na co go stać to VR mieliby jeszcze więcej fanów.. chociaż fakt faktem, lepiej od Scotta by po prostu nie zaśpiewał.
Kade, 18.06.2008 19:31
Kade - może jego cofanie się (to "w tył" było zbędne) mu pasuje, hm? Skoro mu pasuje MTM, pasuje mu LP to czemu Chester jest tak wybielany? Marudząc na MTM marudzimy również na jego profesjonalizm itd. (nigdy więcej niech nie robią coś a'la VD, strasznie mnie irytuje), czyż nie?
w!0la, 18.06.2008 20:07
Nie znam zespołu ale jeżeli gra tam Slash to musi byc świetny. Slash to mój ulubiony gitarzysta (po Kirku Hammet'cie), potrafi wszystko zagrac x]
Avanger, 18.06.2008 21:26
Hmmm wolałbym by Shinoda odszedł z LP niż Chester heh
Włoch88, 18.06.2008 22:09
Bez Chestera (w ogóle bez któregokolwiek z Linkinów) LP to już by nie było LP....
Hybrid_LP, 19.06.2008 01:33
ech...LP bez Chestera to nie byłoby to samo LP. A on mimo wszystko współtworzył styl MtM, więc nie ma go co wybielać. Ja tam czekam ze zniecierpliwieniem co nam Czesiek pokaże z DBS, bo to już będzie coś co powie jakie konkretnie ma pomysły na siebie i swoją muzykę;)
Linc, 19.06.2008 06:34
w!0la -> a tam. pamiętaj że to też wpływ Rubina. Chester może był bardziej profesjonalny niż to pokazuje na mtm. tylko okoliczności i materiał mógł mu nie sprzyjać. jak to mówią, nawet artysta nic ciekawego w gównie nie wyrzeźbi. a 'cofać się w tył' to związek frazeologiczny bodajże więc 'w tył' nie było zbędne :)
Kade, 19.06.2008 07:55
Kade - "a tam". I kto tutaj mówi, że nie jest zaślepiony? I kto im kazał się tak Rubina słuchać? Sami mózgów nie mają? Jak dzieci trzeba ich za rączkę prowadzać? To też ich wina jak brzmi MTM. Bodajże to jest błąd językowy, bo cofać się można tylko w tył. Nie słyszałam, aby ktokolwiek się cofał np. do przodu.
w!0la, 19.06.2008 09:52
w10la -> powiedzmy, że ktoś w Ciebie rzucił jabłkiem, raczej cofniesz się w bok a nie w tył :) Poza tym założę się że Rubin słysząc jak brzmi MTM pomyślał 'Nie do końca o to mi chodziło, no ale niech będzie' :P Nie uważam żebym był zaślepiony, ale fakt faktem może jestem. jestem tylko człowiekiem :P A te 'a tam' było odpowiedzią na 'czyż nie' czyli nie było to stwierdzenie że mam to gdzieś tylko subiektywne stwierdzenie że uważam iż nie do końca masz rację. Co nie znaczy że nie mam szacunku do Ciebie i Twoich wypowiedzi..
Kade, 19.06.2008 11:27
Kade, twoje filozoficzne przemyślenia na temat cofania się w bok spowodowały u mnie napad niekontrolowanej głupawki o____O
Moose Elkson, 19.06.2008 12:54
[offtop] "cofanie sie w bok" byłoby dobrym tytułem płyty jakiejś prog-rockowej kapeli :PPP [/ offtop]
Nook, 19.06.2008 13:00
Kade - człowiek cofa się tylko do tyłu. Jak ktoś mówi "cofam się" chyba wiesz, w którą stronę, prawda? Nie ma czegoś takiego jak "cofać się w bok". Na pewno są zadowoleni z tego, że to nie jest drugie HT, czy M. W takim razie powiedz mi: jeśli marudzisz na MTM, to nie marudzisz również na Chestera? Przecież nikt mu nie dał tekstu, nie kazał śpiewać tak, a nie inaczej ze słowami "masz i nie marudź", tylko on sam to stworzył, więc gadanie, że Chester w LP się cofa jest nie na miejscu. Przynajmniej ja tak uważam.
w!0la, 19.06.2008 13:03
[offtop] pozwolę sobie jeszcze na żenujący żart - taka nazwa płyty byłaby dobra dla zespołu grającego rock regresywny xD [/offtop]
Moose Elkson, 19.06.2008 13:32
A ja uważam, że gadanie że chester cofa się W TYŁ jest jak najbardziej na miejscu xD btw z rozpędu spokojnie można powiedziec, przynajmniej na śląsku, 'cofnij się no w bok' i nikt nie ma do tego pretensji, więc obwieszczam wszem i wobec że COFANIE SIĘ W BOK ISTNIEJE!!! xD i nie kłócić się ze mną bo zagryzę *_* i w10la odpowiem Ci, TAK, marudzę też na Chestera ale bardziej na MTM. Zaczyna mnie już bawić podejście do sprawy że LP to jedna jedność złożona z tego samego pokryta tym samym z tym samym w środku. Cholera to jest zespół.. to tak jakbyś dostała tym jabłkiem i ja bym Ci wmawiał że obrażając rzucającego za rzut jabłkiem obrażasz też matkę naturę bo jabłko stworzyła..
Kade, 19.06.2008 14:53
przekaz szlachetny, tylko przenośnia nietrafiona...tak, znowu się czepiam xd
Moose Elkson, 19.06.2008 14:58
nie wiem czy nietrafiona, chociaż sam musiałem to 10 razy przeczytać żeby zrozumieć co napisałem ;)
Kade, 19.06.2008 16:07
Może jeszcze jak mi kot zeskoczy z dachu to mam sie obrażać na grawitację, za to, że w ogóle zleciał? Przenośnia racja: nietrafiona. Gryź ile chcesz: cofania się w bok nie ma! I mam koty! Nie zawaham się ich użyć!
Marudzisz na jego i reszty Linkinów pracę. Czyli na ludzi. Jak kurtkę sobie kupisz, to na co marudzisz, gdy jest coś źle zszyte? Na szwaczki, prawda? A nie na samą kurtkę.
I ty dzielisz LP na: cudownego, profesjonalnego Chestera i... resztę zespołu.
I ma swoje DBS, więc VR mu w ogóle nie jest potrzebne, ani VR, ani inny zespół, do którego "by pasował". Mu pasuje LP i już.
Niech nie robią drugiego MTM, HT i M... Jak pójdę do Częstochowy (o.O) to się o to pomodlę (o.O).
w!0la, 19.06.2008 20:52
jak można się cofnąć w bok? [ołned xD] co najwyżej 'przesunąć się w bok"... "cofnij sie do tyłu" jest jak "kontynuuj dalej" xD Kade zastanów się przynajmniej 2 razy nad tym, proszę :)

w!0la -> a co mogą zrobić jak nie MTM, HT czy M? Wątpię, że nas czymś porażającym zaskoczą. Jak na razie czekamy na DBS, a potem pójdziemy razem do Częstochowy (x,x)
<<<MiLkA>>, 20.06.2008 07:31
Co wy gadacie? MTM mi sie bardzo podoba i slucham ja czesciej od pozostalych plyt, ale o gustach sie nie rozmawia. A Chester moze i by pasowal do velvet'ow ale powinien i zostanie w LP:)
Memphis, 20.06.2008 09:42
High School Musical na pierwszym miejscu XD XD XD hahaha
melon1992, 20.06.2008 09:56
memphis -> jak się już kompletnie nie ma argumentów, to mówi się "o gustach się nie dyskutuje" ;p
Moose Elkson, 20.06.2008 10:18
Ale zobaczcie przed kim MTM jest !
Yaza, 20.06.2008 10:26
dla mnie cofanie się w bok istnieje i tyle *ostrzy zęby* w10la -> zapewne masz rację, ale moje zdanie jest moje i tyle:) Milka, zastanowiłem się. więcej niż dwa razy :)
Kade, 20.06.2008 10:42
Kade >> pewnie potrafisz się też skaleczyć o kulę i zaczesać łysego.
corell, 20.06.2008 11:35
Dobrze trafilem? To jest strona o języku polskim czy o LP ?
Yaza, 20.06.2008 12:06
corell, a ty machać dużym palcem u nogi. (stare czasy:P)

Yaza -> o LP (Lekcje Polskiego)
Kade, 20.06.2008 13:14
Kade-> wygralas xD
W każdym razie, klocicie sie o jakies pierdoty, zamiast mowic na temat.
Yaza, 20.06.2008 13:38
Yaza -> nie jestem dziewczyna >.< właśnie, wszystko przez to że komuś przeszkadzało cofanie się w tył :P I jeszcze chyba to że 'uważałem' że Chester jest lepszy niż reszta zespołu chociaż nic takiego nie napisałem, eh, życie :)
Kade, 20.06.2008 14:16
Kade -> wybacz. Parker tez nie byla dla mnie dziewczyna xD Uwzieliscie sie na glupi zwiazek i teraz offtopujemy xD
Btw. LP lekiem na wszystko. 1.5 h temu bylem przybity, a teraz? Jak mlody bóg ! XD
Yaza, 20.06.2008 20:54
Milka - mogą zrobić wszystko ;] Jeee! xD To idziemy razem xD

To ja się uczepiłam cofania w tył! Przyznaję się!

===

O lol xD HSM na pierwszym miejscu xD Kto to kupował?
w!0la, 20.06.2008 21:15
LP bez Chester'a to jak gofr bez bitej śmietany, jak Szkot bez szkockej kraty, jak zestaw komputerowy bez monitora, jak drukarka bez kartek itp itd Ogólnie LP jest dobre takie jakie jest - rapy Mike'a + niesamowity wokal Chaz'a ;] (no i oczywiście reszta zespołu xD)
MikeFM, 21.06.2008 18:00
zawsze jak ktos odchodzi z zespolu, i na jego miejsce przychodzi ktos inny, zmienia zespol, i juz nigdy to nie bedzie ten sam zespol. ja mam nadzieje ze LP bedzie jeszcze grac dla nas przez wiele lat. zobaczcie jak metallica i RHCP daja rade, a sa juz po 26 lat na scenie, a LP zaledwie 10.
pupek1986, 22.06.2008 21:32
Dzisiaj do mnie zadzwoniła koleżanka. Kupiła sbie Bravo no i tam napisali, że Chester zmienia zespół ;/ Ale głupie informacje podają..
j_lp, 26.06.2008 09:34

Musisz być zalogowany/a by móc dodawać komentarze

  do góry